SELAMAT DATANG KE PEN-DORA

Hi saya Dora.
Minat dalam bidang penulisan dari kecil lagi dan mempunyai Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa -Kewartawanan dari UiTM Shah Alam. Suka melahirkan perasaan gembira, duka, sedih melalui penulisan berbanding dengan perkataan. Blog ini adalah pengalaman sendiri dan juga keluarga , khas untuk suami tersayang dan anak-anak, Bonda, adik beradik, anak-anak saudara dan semua sanak saudara.

Monday 11 January 2010

Jan 11, 2010






Hari ini merupakan hari lahir suami tercinta Jay Hassan yang ke 43 tahun. Dalam ucapan sambutan hari lahir Jay melahirkan perasaan dan juga harapan kepada anak-anak bujang yang semakin meningkat dewasa.

Setiap insan yang bernafas di atas muka bumi ini akan menjadi matang dari masa ke semasa. Kematangan lahir dari pengalaman, perkongsian cerita, ilmu, kasih sayang, perubahan emosi, bentuk tubuh badan, rupa , rambut dan sebagainya. Setiap perubahan fizikal dan mental pada setiap manusia akan memberi impak yang tersendiri.

Dari adik menjadi abang atau kakak, seterusnya menjadi ayah dan ibu kemudian bila jadi ayah dan ibu dipanggil pulak pakcik dan makcik, seterusnya jadi datuk dan nenek, kalau usia panjang lagi jadi moyang yang kita takut bila jadi monyet…ha!ha!ha!...

Selamat Hari Lahir juga untuk Makcik Melah dan semuga dimurahkan rezeki dan semuga dipanjangkan umur, InsyaAllah…amin. Dia untung sebab setiap tahun satu dunia dapat cuti sempena hari Jadi dia.....

Sila lihat tarikh lahir yang perlu diingati disudut Birthday Family 2010. Ucapan dan ingatan adalah hadiah yang paling manis. Luangkan masa untuk mengirim sms sebagai penganti diri.

Wassalam

Dora

No comments:

Post a Comment