SELAMAT DATANG KE PEN-DORA

Hi saya Dora.
Minat dalam bidang penulisan dari kecil lagi dan mempunyai Ijazah Sarjana Muda Komunikasi Massa -Kewartawanan dari UiTM Shah Alam. Suka melahirkan perasaan gembira, duka, sedih melalui penulisan berbanding dengan perkataan. Blog ini adalah pengalaman sendiri dan juga keluarga , khas untuk suami tersayang dan anak-anak, Bonda, adik beradik, anak-anak saudara dan semua sanak saudara.

Wednesday 20 January 2010

KEJAYAAN CEMERLANG UNTUK UPSR DAN PMR 2009

Sepanjang tahun 2009 terdapat beberapa orang calon UPSR ,PMR dan UPKK (Ujian Penilaian Kelas Kafa). Berikut adalah senarai  anak-anak yang mendapat 5A dan ke atas sepanjang tahun lalu.

1. Aqila 5A (UPSR)

2. Aisyah 8A (PMR)

3. Puteri 6A 2B (PMR)

4. Anah 7A 1B (UPKK)

Tahniah dan syabas diucapkan kepada semua anak-anak. Di harap anak-anak lain dapat menjadikan mereka ini sebagai contoh dan ikutan untuk maju dalam pelajaran. InsyaAllah.

Kepada anak-anak yang akan menghadapi peperiksaaan pada tahun 2010 ini, diharap akan terus berusaha untuk memperolehi kejayaan. Doa kami sebagai ibu-bapa sentiasa bersama anak-anak untuk mempastikan mereka berjaya didunia dan juga diakhirat. InsyaAllah.

Kepada anak-anak yang kurang cemerlang pada tahun 2009, masih ada masa lagi untuk memantapkan diri untuk menjadi cemerlang, gemilang dan terbilang. Yang penting jangan cepat berputus asa, tingkatkan usaha, semangat yang tinggi dan sentiasa hormat dan berkhidmat kepada ibu&ayah masing-masing dan orang tua. Nescaya diberkati ALLAH SWT dan pastinya kejayaan dunia dan akhirat akan datang.

Wassalam
Dora

No comments:

Post a Comment